Sunrun Inc.
- Installing since 2007
- 17 areas served
- Licensed
Overview of Sunrun Inc.
With Sunrun, you get a new, modern energy experience – the freedom to power life how and when you want with reliable, affordable energy made from the sun.
What Sunrun Inc. customers say
Thuy Nguyen
Reviewed on Feb 1, 2026
Sunrun , sale they are all crooks!it all scams
If you need solar for your house, don’t ever use Sunrun , they are a bunch of crooks.don’t trust their salespeople especially especially Simon Chen, his phone number numbers is 310 779 2537. I am paying for them and Edison at the same time, it cost me more now then when I was paying Edison by itself, be careful don’t let them steal your money
Response from Sunrun Inc.
Thanks for bringing this to our attention, Thuy. Monthly savings will vary depending on your usage, but we would be more than happy to take a closer look at this for you, in order to ensure that you are enjoying the full benefits of going solar. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com so that we can personally connect you with an Escalations Expert who can help you resolve your concerns. Thank you!
Khurshid Syed
Reviewed on Jan 31, 2026
Warning about Sunrun Solar Company
My Sunrun system was installed in October 2025. It has now been three to four months of back-and-forth correspondence, and my core concerns remain unresolved. At present, I am paying two bills simultaneously: • A fixed monthly payment to Sunrun, which does not decrease regardless of usage • A utility bill, which also does not meaningfully reduce even when my electricity usage is low This outcome directly contradicts how the system was sold to me. Using Sunrun’s own design estimates: • Estimated annual production: 11,230 kWh • Estimated annual usage: 13,622 kWh • Estimated offset: 83% By design, I must still purchase approximately 3,500 kWh per year from the utility. This makes representations of a total bill “cap” mathematically impossible. During the sales process, I was explicitly told: • My effective electricity cost would be approximately $0.10/kWh • Excess energy would be sold back to the grid if my usage was low • My total monthly bill would be capped at approximately $210 These representations do not align with: • The written contract • The actual system design • My real billing experience Even under conservative assumptions, dividing a typical annual fixed Sunrun payment by 11,230 kWh results in an effective cost far higher than $0.10/kWh, with no mathematical path to that figure. In addition, the 2.99% annual escalation significantly changes the long-term economics of the agreement, eventually increasing my fixed payment toward $400–$450 per month, while utility costs remain uncapped and savings are not guaranteed. This impact was not clearly disclosed at the time of sale. Further, when my electricity usage is low (including periods when I am away), my Sunrun payment remains unchanged, and excess production does not meaningfully offset my utility bill. This contradicts the explanation that lower usage would financially benefit me.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out again, Khurshid. We are so sorry to hear that you are still waiting to be contacted. We went ahead and tasked your Expert, who will reach out to you as soon as possible to help resolve your concerns. I appreciate your patience during this time and again, we apologize!
Freddie duran
Reviewed on Jan 30, 2026
Very horrible experience, I sincerely felt taken advantage of. Over promising and under delivering. I was promised an incentive after is signed up, two months later, nothing. I am to put in my reps words, bothersome, I hound him for what was promised to me I will make sure that everyone know what type of company you are, I have been asking for a supervisor for two weeks for a call back and agin, nothing. I will be escalating this to the bbb and other rating agencies I can contact, this is overwhelming and highly disappointing.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for letting us know, Freddie. We definitely don't want you to miss out on your incentives, and we want to get this resolved for you as quickly as possible. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert who can help you. Thank you!
Martin T
Reviewed on Jan 30, 2026
1 Star – Misleading Sales & Terrible Customer Service
I had a very disappointing experience with Sunrun, and I would strongly advise others to proceed with extreme caution. The sales representative, Derrick, explicitly told me that my electric bill would be cancelled once I went with Sunrun. That was not true. My electric bill did not get cancelled, and I was left dealing with unexpected costs that were never clearly explained upfront. On top of that, Sydney from Sunrun never responded to my messages. No follow-ups, no explanations, and no effort to provide basic information or resolve concerns. The lack of communication and accountability is unacceptable. What makes this worse is that the company seems more focused on locking customers into long-term contracts (around 25%) than being honest and transparent. I would much rather work with a company that tells the truth than one that relies on misleading claims to close deals. To make matters even more confusing, I received conflicting information from different reps. One representative told me that my bill would show exactly how much energy my home is consuming, while others failed to explain usage clearly at all. There was no clear breakdown of energy consumption, which is critical when making a decision like this. Overall, this experience felt misleading and unprofessional. Between the false promises, poor communication, and lack of transparency, this company has been the absolute worst to deal with. I would not recommend Sunrun to anyone looking for honest solar solutions.
Response from Sunrun Inc.
Thanks for bringing this to our attention, Martin. Monthly savings will vary depending on your usage, but we would be more than happy to take a closer look at this for you in order to ensure that you are enjoying the full benefits of going solar. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you resolve your concerns. Thank you!
Dave Jones
Reviewed on Jan 25, 2026
Horrible sales experience! The guy lied right to our faces and used typical sales tactics to sit down at the table for longer! I basically had to shew him out. He wasn’t up front! Could have saved 45 minutes if he was actually solid sales guy, typical bullshitter kinda guy.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, Dave. We are so sorry to hear about your experience. We would love the opportunity to make things right and speak to you further on this matter. In order to best assist you, please send us your address and the details of your interaction to resolutions@sunrun.com, so that we can take steps to get this escalated immediately. Thank you!
Lori Laurenzana
Reviewed on Jan 25, 2026
Worst Solar Company Ever
I have been waiting over 7 months for Sunrun to come out and fix the problem with my system. Now, I am being double charged from Sunrun and Duke because the system is not producing the amount that was originally promised. Customer service is horrible! Everybody blames each other, and nothing ever gets resolved. I am still waiting for a supposed escalated ticket from upper management to address the ineffectiveness of our system. I would NOT recommend this company at all!!!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for sharing your review, Lori. Your feedback helps us continue to improve your solar experience. It looks like we had an expert assigned to the case. If you need additional information, please reach out directly.
Haner Eugenia
Reviewed on Jan 22, 2026
Horrible Experience
Sunrun subcontracted Bright Planet Solar to do installation on my roof. During installation, they had to move panels twice because they were not up to code with the town. They left my roof with patches of metal sheets and white plaster or some form of sealant. Installation was horrible, they did not seal the screws correctly, leaving holes and leaks into my home. I had multiple contractors come to see the roof and all told me what a horrible job they did, they left shingles lifted, which then a squirrel tried living in my ceiling, they made me pay to remove the solar panel as they stated it was not their fault. After I got an attorney was when they finally called me wanting to do right. Now it has been close to 2 years, their attorney stopped answering us about a year ago and my roof still leaks. I don't recommend Sunrun or affiliates.
Response from Sunrun Inc.
Hello Haner. We're so sorry to hear about your frustration, and we want to do everything we can to resolve it quickly for you. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you.
Wendy Got Screwed by Sunrun
Reviewed on Jan 21, 2026
If you see or hear Sunrun - RUN as fast as you can! ZERO STARS!!
Sunrun is a horrible business as you can see from all the horrible reviews here & elsewhere. Heck, there's a whole FB page on this exact topic. Sunrun lies & uses high pressured tactics to get you to sign. In fact, I was sexually harassed by my sales guy. It was so uncomfortable - but I'd already signed their dishonest contract - that didn't match any of the things they told me verbally. I was told - as were 2 co-workers - that if I EVER wanted the leased solar off my house all I had to do was pay $500 & they'd come get them. They knew I was worried about leased solar - for all the reasons spelled out here. Google Sunrun - wish I had. They installed them not to code & removed my fuse box & circuit breaker - putting my family in danger. I have witnesses & texts proving Sunrun lied to me, telling me the contract is void - ok - come get them - no one will talk to me & they have ignored all attempts to resolve this outside the court room. If anyone has a good Texas lawyer, please email me at kapualohas@gmail.com. Maybe if we ban together we can close this shady business down. Sunrun - please don't try to make it sound like you want to resolve any of the horrible reviews listed here - no one believes it & if they do? Google Sunrun before signing ANYTHING, heck before speaking to them & having them ask if you'd be interested in a FWB situation! WTH!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, Wendy. We take these allegations very seriously and we would like to gather additional information so we can investigate this further. To look into this further, please send an email to resolutions@sunrun.com with any vital information regarding your encounter with our Sales Representative. Anything such as their name, badge number, photos, video, etc., will greatly assist our investigation. Thank you, Wendy.
Chris S
Reviewed on Jan 17, 2026
Worst Solar Company Ever!
Worst solar company ever! I've purchased multiple solar systems and they are the absolute worst. I had to use them with the purchase of a new home. They were way more expensive than others. The products they used were fine but their service is horrible. I received an email that my system was underperforming. They found my system wasn't communicating. I called their service department and they told me I didn't have a warranty. I had to go through three tiers of customer service and send them my contract for them to agree that I have a warranty. They said I had to sign an agreement to pay in the case that it was caused by physical damage but hat otherwise it would be covered by warranty. They got it communicating. Sent me a bill for $580 and refuse to acknowledge my warranty. I'm disputing it with BBB. They have multiple class action law suites against them. Stay away from them if you want someone that stands by their work.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for sharing your experience, Chris. We're sorry to hear about the challenge you've encountered with your system, warranty concerns, and billing. This isn't the experience we aim to provide, and we'd like the chance to review this further for you. Please send your service address and a brief summary of your concerns to resolutions@sunrun.com that way we can connect you with an Expert. Thanks!
Joan
Reviewed on Jan 17, 2026
Poor communication and representation
At first I thought my rep was great, however, now I realize I was lied to and given false promises. I was told that I would receive 6 months free service, lie! When the system was finally activated, we went into contact in September and it activated in April I did receive some free months but that was because they ran so late and I asked one of the installers how they could compensate me for running so behind. I never got the 6-months free promotion and now in 2026 after talking to multiple representatives they say they are going to send me a gift card but I have not received it and I keep calling them. When I called again today they said there was some hold on my account which sounded like another lie to me. In 2025 after activation, I reached out via e-mail to 4 people that helped before the system was activated and not one person responded. I also called and left messages for two of those people and never heard back. If you want to be lied to and treated like shit, sign up with Sunrun. One of the worst experiences I have had with a major company.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for taking the time to contact us, Joan. We appreciate you bringing this to our attention and understand your concerns regarding the promotional offer. We'd like to look into this further for you. To ensure we can assist you, please email your service address and a brief overview of the issue you are having to resolutions@sunruncom. Once we confirm your account information, we'll connect you with an Expert to help further. Thanks!
Christina
Reviewed on Jan 16, 2026
Lies and late
I will list just some of the lies we were told and as for late. It took for ever for instalation and they would just show up no appointment. Lie 1: it saves money. I'm in Texas so electric bills are high in summer low in winter. Here we are in January and between the electric company and Sunrun 400.00. We are "renting" solar panels that don't produce. It's sunny all year long in Texas. 2. Lie 2 :Any promo they promise make sure you see it in writing. We were promised a rebate of the first four months. Recieved 0. 3. Lie 3: Vivint security system. Works with them. They no showed an appointment with us. We were told we would receive a 100 gift card. Never got it.
Response from Sunrun Inc.
Hi Christina, thank you for reaching out and sharing your experience. We're sorry to hear about the missed appointments and that the system isn't meeting your expectations for savings. We’re eager to explore this further to ensure you’re optimizing your savings and address any other concerns. Please send your service address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com so we can connect you with an Expert who can take a closer look at your system. Thanks!
Homeowner
Reviewed on Jan 14, 2026
Horrible experience with Incompetence
Solar stopped working. Called for repair. Tech comes out and rings the doorbell asking where meter is. Tech disappears without fur to er communication. Call the office and they have no idea and say someone will call us. I call office back. They claim things are working. Things are not working, error message remains. No resolution.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for taking the time to reach out and let us know about the issues you've been experiencing. We're truly sorry to hear about the lack of communication and that you're still seeing an error message on your meter. Our team would like to look into this for you to ensure you get the assistance you need. Please send your service address along with an overview of the issue you are having. That way, we can assign a dedicated Expert to help further. We look forward to turning your experience around. Thanks!
Jeffrey Beauregard
Reviewed on Jan 12, 2026
Do not get solar panels
This company is not worth your time to have them put solar panels on your roof cost me more money a month to have them plus my system has been messed up since August 2025 I was told they were coming out December 2025 nobody has been out nor contacted me on what’s going on. Do not get involved with these people.
Alberto Yap
Reviewed on Jan 12, 2026
The Worst of all solar
At the beginning it was nice and my bill is 5 dollars a month in Sunrun. After couple years they just rip off you. I was told they're cleaning solar panel once a year. Their customer service lied. Told us, studies shows you don't need to wash the panel. We informed by Edison that our inverter is not working that's why my bill 700 + reported it after 5 months they changed. But my bill now is 257.00 a month plus Edison. In other words you just paying sunrun for nothing because my bill in Edison is up to the roof. So, DONT BUY OR LEASE SUNRUN. BIGGEST MISTAKE OF MY LIFE
Nicm
Reviewed on Jan 8, 2026
Total Lies
Please do yourself and your family a favor and run away from this company. It’s nothing but lies and they go out of their way to keep you from actually saving $$ by locking batteries and such. You have to be completely mental, like myself, to willingly kick your self below the belt
Response from Sunrun Inc.
We're genuinely sorry to learn about your experience, Nicm. We're here for you and would like the chance to speak with you further about your concerns. If you could kindly send your service address and a brief outline of the issues you're facing to resolutions@sunrun.com, we'd greatly appreciate it. Thanks!
Arlana Guerrero
Reviewed on Jan 5, 2026
They lie, I was told they are independent and would not use my current electric company. I now pay two electric bills exceeding way more than I would if I would have stuck with my current electric company. Worst part they get you to sign the contract before you ever find out and when calling them about it they send you to customer service instead of the person who came out to your house and sold you on their services. I can’t even get a call back from them. If you’re thinking about it, save yourself the headache and don’t do it.
Response from Sunrun Inc.
Thank you so much for sharing your experience, Arlana. We're truly sorry to hear that your system isn't meeting your expectations for savings, and we understand how frustrating it is to receive higher than expected bills each month. We'd appreciate the opportunity to review your system in more detail to understand what's contributing to this. Please send your address to resolutions@sunrun.com so we can locate your account and assign a dedicated Expert to help further. Thanks!
Laura M
Reviewed on Jan 3, 2026
Terrible Experience
I would not give not even one start if I could submit without rating. I bought a house with solar panels from Sunrun and since Aug. it has been a nightmare dealing with this company. Sunrun claims that there was a glitch and my acct. was tied to another property on the west side of the country. They decided because of a similar name that I had to pay for service for this home plus my property in the east coast. I had spoken to at least 10 different rep at 10 different levels and have not resolve my issue yet! Every day I receive phone calls from collections asking for payment for the house at the West coast but U I have explained that is not my house and that I do not have nothing to do with this house nor know anyone at that location. I would ask for ANYONE to think twice before dealing with SUNRUN. Very bad service and their staff don't know what the hell are they doing. They rather lie saying everything is fixed but 2 days later I still receive a payment request for a property that is not mine. I have 4+ months dealing with this for almost everyday on phone and for 2hours each time and NO ONE can fix their "mistake". Next step is to get an attorney involve because SUNRUN is not able to cooperate on fixing their issue. DO NOT GET INVOLVE WITH THIS COMPANY UNLESS YOU WANT TO GO THROUGH A LOT OF ISSUES JUST LIKE ME FOR THEIR SO CALLED 'GLITCH'
Response from Sunrun Inc.
Hi Laura, thank you for taking the time to reach out to us. We're truly sorry to hear that you are having ongoing issues with your account, and our team would like to look into this for you. Please send your service address and a review of your concerns to resolutions@sunrun.com. Thank you!
Solar revenge
Reviewed on Jan 3, 2026
Forgery and Racketeering
I allege that they used the CALIFORNIA Public Utilities Commission (CPUC) Solar Guide signing through DocuSign as a means to accessing my internet connection in order to fraudulently forge my signature on contract documents. If it sounds too good to be true it probably is. These people are very professional and slick. Confidence men to be sure Take a hint from their name don't walk run!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out and letting us know about your concerns. Our team would like to gather some additional information to ensure you get the assistance you need. Please send your service address to resolutions@sunrun.com so we can verify your account and assign an Escalation Expert to take a closer look at your system. Thanks!
Jill E
Reviewed on Dec 31, 2025
Avoid
We had problems with installation and have current on going problems with it running. Avoid this company at all costs. Customer service is a joke. We’re now stuck in a contract that is not being fulfilled by sunrun.
Response from Sunrun Inc.
Hi Jill, we appreciate you getting in touch with us. We are so sorry that your experience hasn't been pleasant. Our team is eager to address your concerns in greater detail. Please send a message with your service address along with a concise overview of the issues you are having to resolutions@sunurn.com or feel free to send us a private message. We look forward to turning your experience around. Thanks!
omar Sierra
Reviewed on Dec 27, 2025
Non-functional system, double billing, Sunrun (Puerto Rico)
I am a Sunrun customer in Puerto Rico. My solar system is less than one year old and currently non-operational, despite multiple service visits and confirmed technical issues. Sunrun’s contracted installer has documented: Multiple non-functioning optimizers Additional wiring issues from the panels to the inverter Zero solar energy production The need for further service visits with multiple technicians While this remains unresolved, I continue to incur double billing (LUMA utility bills and Sunrun financing), resulting in higher costs instead of the expected savings. Sunrun contacted me once via email through resolutions@sunrun.com , stating that I would be contacted within one business day. Seven days have passed with no follow-up, no assigned case manager, and no resolution plan. Communication has been inconsistent, no clear timeline has been provided, and the financial impact of this situation has not been addressed. My primary language is Spanish, and effective communication has also been a challenge. Based on my experience, I regret choosing Sunrun as my solar provider and would not recommend Sunrun to others considering a solar energy system. Account: 849772403453 case 17501033
Kelly Edstrom
Reviewed on Dec 26, 2025
Don’t do it
I purchased a home that had an existing contract with this company. I set up auto payments as I do with all of my bills. One month, they took 3x the amount of my monthly bill due to a “glitch” in their system. The never returned the funds to me, but instead put a credit on my account (after spending hours on the phone even though they were aware of this issue. They did not fix it until customers called in). Since this occurred months ago, I am harassed via text and automated phone calls (no human on the line when you answer their daily calls) about outstanding payments on my account, even though I have a credit. When I reached out via chat I was told I need to call in to have them apply the credit to my payment No, I don’t. I don’t owe money. This is the company’s responsibility to figure out. I will never recommend this company that I’ve spent way too much unnecessary time dealing with over something that was their fault. I have not received any outreach from management, I didn’t receive interest on my money that they kept, nothing at all. I will not be renewing my contract at the end of this disaster.
Response from Sunrun Inc.
Hi Kelly, we appreciate you letting us know about the issues you've been having with receiving calls regarding outstanding payments. Our team would be happy to look into this for you to see how we can help. We've located your account and have assigned an Escalation Expert who will review your account and reach out to you as soon as possible. They can take up to one business day to review your account information, so please feel free to send us a private message if you have any questions in the meantime. Thanks!
George
Reviewed on Dec 22, 2025
Horrible customer service
They don't stand by their work refuse to fix my system call center no one speaks English
Digna
Reviewed on Dec 16, 2025
terrible service.
I wish I had paid closer attention to the reviews before choosing Sunrun. Unfortunately, I strongly regret moving forward with their service and would advise others to proceed with extreme caution. Sunrun assured us that at least 95% of our energy usage would be offset by solar, significantly reducing our electric bill. This has not been the case. We continue to receive JCP&L monthly bills averaging $350–$400, in addition to our monthly Sunrun payment. Despite making numerous lifestyle and energy-saving adjustments, our electric costs have not decreased. Based on our monitoring and documentation, it appears that the solar system is not generating the energy promised and, in fact, is drawing power from the utility company instead. The Sunrun app itself reflects minimal to no production during times when generation should be occurring. When we contacted Sunrun multiple times to address these concerns, customer service repeatedly stated that the panels are “healthy” and “working properly,” without providing meaningful explanations or solutions. They have been unwilling to work with us to resolve the issue. To make matters worse, when we discussed shutting down the system due to nonperformance, we were threatened with legal action for breach of contract, despite the system having failed to meet the performance expectations promised at the time of sale. What’s most ironic is that they threaten to sue us for breaching the contract, but they are the ones who already broke the contract by not delivering what they promised. We have all our electric bills from before and after having Sunrun, and there are statements showing bills as high as $774 after installing this garbage system. Besides that, we requested a technician to come check the panels, and the agents from customer service told us we have to pay for that. We decided to go with this company because we have a friend who also has them, and he only pays around $30. But the system Sunrun installed at our house is not the same as my friend's. He has the old system, the newer one, pulls a lottttttt of electricity from JCP&L, and that's why we are not saving at all. We are spending more than we used to spend in the summer. Overall, our experience has been extremely disappointing. The lack of transparency, poor customer service, and failure to deliver on contractual promises have made this a costly and frustrating decision. I strongly encourage anyone considering Sunrun to thoroughly research and carefully review all terms before committing.
Response from Sunrun Inc.
Hi Digna, thank you for reaching out and sharing your experience. We're sorry to hear the system isn't meeting your expectations for savings, and we understand how frustrating that can be. Savings can vary month to month based on your home's energy use and we'd be happy to look into this for you. Please send your address and brief rundown of the issues you are having to resolutions@sunrun.com. Once we confirm your account we will assign a dedicated expert to assist you further. Thanks!
Cara
Reviewed on Dec 15, 2025
Run, don’t walk!
We unfortunately signed a contract with Sunrun, Inc. in August of 2024, to fix our roof, fascia/bird infestation behind the broken fascia, and then to install solar with them. Our experience with their customer service team has been a nightmare, and is now going on over a year of back and forth with no resolutions. If I could reach every single person I love to warn them about this company, I would. First, we have been bounced around from rep to rep, countless times. In many cases, it took months to get an email or call back from this company. There were multiple times where we were not informed of workers coming out, including for our roof install, which ended up happening on a weekend we were not even home. Before the roof install, our contact Alice forgot that we were promised a brand new roof (in our contract), and tried to talk us into just putting new roofing on top of the old, due to her error. Eventually she owned her mistake, but it took much back and forth. After the roof project, we informed Sunrun they didn't fix our fascia as promised. Sunrun then "fixed" our fascia months later and did it incorrectly. It doesn't extend long enough like the other side that didn't need replacing, leaving a huge gap for birds to gather, that continue to live in our walls. During the roof install, our gutters were damaged, and now hang lower than they did before meeting Sunrun, and aren't working properly when it rains or snows. Jessica our newer POC, claimed that she sent out Absolute Exteriors to check on the damage they created during the roof install, and they claimed they came out on a day we were home (Mothers Day Weekend). They never rang the bell or had access to our locked side gate but told Jessica they didn't damage our gutters. My complaints were dismissed. Lastly, contractors we've had out to quote us for new gutters have been horrified by Sunrun's work not being up to code. I can’t stress enough how important it is to stay away from this company. We joke that they have caused us more stress than we felt when my husband had a stroke in 2020. Run, don’t walk from their salespeople!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, Cara. We're genuinely sorry to learn about your experience, and our team would like the chance to speak with you further about your concerns to see how we can help. Please send your service address along with a brief overview of your concerns to resolutions@sunrun.com so we can help further. Thanks!
Pak
Reviewed on Dec 11, 2025
Lack of service after activation
Before I sign up for the contract and paid $500 deposit, the salesman promised me for a $500 gift card and $5000 tax refund next year, but after the installation, they disappeared, the system is activated but no further service is delivered until they call me for a collection and threaten me to shut down the system, this company assigned the job to subcontractors, they dont even know anything about it, regret
Response from Sunrun Inc.
Thank you for letting us know, Pak. We definitely don't want you to miss out on your referral, and we want to get this resolved for you as quickly as possible. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
About Sunrun Inc.
- 2007
- Installing since
- 3640
- Customer reviews
- 2.9
- Average rating
- 17
- Areas served
What Sunrun Inc. does
Services
- Installation
Licenses
- NO LICENSE REQUIRED
Reported by the company. SolarReviews has not independently verified these.
Where Sunrun Inc. works
- California
- Colorado
- Connecticut
- Florida
- Hawaii
- Illinois
- Maryland
- Massachusetts
- Nevada
- New Hampshire
- New Jersey
- New Mexico
- New York
- Oregon
- Texas
- Vermont
- Virginia
Where to find Sunrun Inc.
Head office
225 Bush St., #1400, San Francisco CA, 94104