Sunrun Inc.
- Installing since 2007
- 17 areas served
- Licensed
Overview of Sunrun Inc.
With Sunrun, you get a new, modern energy experience – the freedom to power life how and when you want with reliable, affordable energy made from the sun.
What Sunrun Inc. customers say
Not Happy
Reviewed on Apr 5, 2023
RUN AWAY!!!
First installers, did $30K in damage to roof tiles and of course are denying any responsibility, Stay away from their scam lease agreement. The increase the lease cost 2.9% per year/every year. That means in year 25 you are paying 72.5% more, for a system that degrades in efficiency every year. (ie: in later years you are literally paying more for the lease than you are getting in value of your 'produced' electricity. Run away from this company!!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for taking the time to reach out to us. Let me start by saying we are so sorry to hear that there was damage to your roof tiles, and we completely understand your frustration with the situation. We would be more than happy to look into this, along with any other specific concerns you have to see how we can help you. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you. Thanks!
Jimmy
Reviewed on Apr 4, 2023
Horrible solar service
I know of several class action suits in other states but I'm not seeing one entered here in NYC-NYS area. Is anyone aware of any open case that I can join with my complaints and misdirection in this purchase?
Response from Sunrun Inc.
Hello, Jimmy! We are so sorry to hear that you have had an unpleasant experience, and we would love the opportunity to speak with you further about your concerns. In order to best assist you, please send your address and an overview of the specific issues you are having to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you. Thanks!
Jeremy
Reviewed on Apr 1, 2023
Unethical and Unresponsive
In December 2021, Sunrun agreed to remove the annual escalator fee and lock in the rate of $131.84 in exchange for our prepayment of $4,074.98. In January 2022, my husband enrolled in Autopay using our bank account. In January 2023, Sunrun increased our rate, and my husband found out that Sunrun has been pulling monthly payments from the $4,074.98 prepayment, when they should have been pulling from our bank account. Also, Sunrun should have applied the prepayment and honored our agreement to lock in the rate and remove the annual escalator fee. Plus, they charged our account a fee for not enrolling in autopay, even though we received confirmation from Sunrun that my husband successfully enrolled in Autopay. On March 8, I called Sunrun to resolve this issue. I spoke with a Case Manager, who verified that Sunrun failed to apply the prepayment. She said she was going to call me back to resolve the problem. I did not receive a phone call or email. I sent a detailed email on March 14, clearly outlining what happened, including the dates and copies of email messages from various Sunrun Case Managers since December 2021. I waited patiently for a week. I did not receive any email or phone calls. I left voice messages for our case manager on 3/20, 3/23, 3/27. When I did not hear back from her, I called the general Customer Service line. I spoke with a representative on the morning of 3/27, who said that she would relay the message that I need a phone call by end of day. I called again at the end of day on 3/27 and spoke with another representative who said that someone will get back to me in 3 business days. No one called me. On 3/31, I called Sunrun again. The rep said that she couldn't do anything and that someone would get back to me in 3-5 business days. It is now April 1, and Customer Service put me on hold for over 30 minutes and dropped the call. I called again, had to repeat explaining our situation again, and the rep told me that no one can help me this weekend, and that our Case Manager will call me on Monday, Apr 3. In sum, they have not honored our agreement and have been completely unethical and unresponsive. They are doing whatever they wish with our money, and are not working with us to rectify their errors.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, Jeremy. We are so sorry to hear that you are having problems with applying a prepayment and we want to look into this further to help resolve your concerns. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you with this. Thanks!
Sofia
Reviewed on Mar 13, 2023
Nighmare
-Damaged roof, paid over $60,000 to repair. -No response from the installation dept in over 6 months to put it back. -Panels are just sitting in front. -I received several letters saying the project is canceled. -I do have a guy who came to my door from Sunrun I explained the situation and he found out they are backlogged. But that's not my problem! -Honestly, it never even helped with my electric bill. I've been over $400 to $600 over on my electric bill. Now I am receiving emails my project has been canceled. So does that mean my contract is canceled? I have had no response from my case manager.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out and letting us know, Sofia. We are so sorry to hear that you are having issues with your project, and we'd like to look into this further to provide you with an update. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you with this. Thanks!
Stressful_owner
Reviewed on Mar 11, 2023
Worst Company, Scam Company!
Overall experience, highly NOT recommends anyone to use SUNRUN, we hugely regret purchasing solar system with them. We got trapped by their sales, we got told we will get a 30% tax refund, the sales helped us set up a solar loan package, planned to use that 30% refund to settle part of our solar loan payment. End up we found out that is a non-refundable tax credit, as we don't have that much tax payment last year, we only got 10% tax credit back, now we have to figure out how to settle the 20% loan payment, if we are unable to that, our monthly installment will increase $80 more each month. We checked with the Sales, he said that's how he got trained by his company. Checked with SunRun, they won't take any responsibility for this. They changed their installation appointment few times in the last minute. After installation, the panel hasn't been activated for over a month and half, they said there was an internal miscommunication. For energy production, since these two months don't have enough Sun for producing energy, we are paying installments plus around $100 on the electricity bill. We feel stressed. Please do more research before you make the decision to go solar. We are super regretful to get it with Sunrun.
Response from Sunrun Inc.
We are so sorry to hear that you have had a stressful experience, and we want to do everything we can on our end to help resolve your concerns. Please send your service address and an overview of the issues you are having to resolutions@sunrun.com so we can connect you with an Expert who can review your systems performance along with any other concerns you have. Thanks!
Omar
Reviewed on Mar 6, 2023
Bad company
Very bad service and customer service after one month from the system installation , it’s stop working and the company didn’t know about till we call them and find that was down for three week plus big company doesn’t have tech available to come fix so they gave appointment for three week later what a bullshit bad company stay away from them
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out, Omar. We are so sorry to hear that it's taking longer than expected to get a technician out to your property, and we completely understand your frustration. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. Once we have your account information, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you with any questions you have. Thanks!
John Ryan
Reviewed on Mar 3, 2023
Roof leaked after Sunrun installation
After the Sunrun installation of the solar panels we later discovered that our roof leaked, and water was pouring into our living room. We contacted Sun Run and were told that they were so busy with repairs they would not be able to get anyone to us for at least 6 weeks and recommended we hire an independent contractor and forward any findings to them. We hired a roofing contractor to inspect the roof and he found a solar panel bracket that had been installed by Sunrun but not used, or removed. It was covered with a piece of duct tape, and then the tile. This had not been sealed at all and the rain obviously found its way through. He took photos to show us, and we forwarded them to Sunrun along with an estimate for the repairs totaling $1300.00 The representative Jessy Moreno called us from the Legal Escalations Department agreeing to pay the repair cost.and asked us to sign a general release, which we did. That was 2/18/23 and we have still not received the check. Jessy Moreno in Legal Escalations is no longer responding to e-mails and his voice mailbox is full, so we cannot leave messages. We are retired and since we needed to get the roof fixed, we had to pay the roofer from our savings. We have tried to find out where the check is by calling Customer Service and were told the case shows closed, but with no record of the check being sent. We asked for this case to be escalated to find where the check is. The person we spoke to was in the Phillipines, and could not supply a number for head office and only had the customer service number.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, John. Let me start by saying we are so sorry to hear that there is damage to your roof, and we want to do everything on our end to help resolve your concerns quickly. Our team would be more than happy to look into why you have not received your check yet. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you.
tony
Reviewed on Feb 28, 2023
Sunrun's failure to make repairs
I leased solar panel system from SunRun, and it seems that over the years their ability to service or replace their equipment has deteriorated. I called in the beginning of November of 2022 about arc error message. Was told that i needed new solar panel to be replaced and an upgrade of the inverter. It is now going into March 2023 and have yet to receive an appointment to take care of the problem. I call every mostly every week and they tell me that it is in the planning department finally. It took me time and effort to get it to this point, because somebody didn't do this or that or I failed to fill out the forms. Bla bla bla. If i had not kept calling, they would have simply, and conveniently forgotten about me. I am still waiting and waiting. What would help, is if there warranty (customer service) would at least update me keep me posted so I wouldnt have to chase them down. Very unhappy and on the verge of being pissed off. At this rate, I would never ever recommend SunRun because of their poor customer service.
Response from Sunrun Inc.
Hello, Tony! Thank you for reaching out and letting us know. We are so sorry to hear that it is taking longer than expected to replace your inverter, and we would be happy to look into what is causing these delays. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you. Thanks!
Chili
Reviewed on Feb 24, 2023
Worst company
This company line so much, tells you everything you would like to hear and don’t accomplish. Offer to provided service for both homes at the end came back that only one could get done. Said that will still give the 1000 bonus didn’t. They broke one of the cars park on the drive way didn’t event bother on letting us know so we could report it on time. When I call to check on the bonus a year later they ask me for a written proof How can i have it if they call me to tell me that. Worse experience ever I wish I could cancel the panel… haré been lied.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for letting us know, Chili. We are so sorry to hear that you are having issues with receiving your bonus, and our team would be happy to look into this further to see how we can help. Please send your service address along with an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com so we can connect you with an Expert that can help. Thanks!
Response from Sunrun Inc.
We appreciate you for reaching out and bringing these issues to our attention. We are so sorry that you have had a negative experience as we certainly expect the best for our customers. Please send your service address to resolutions@sunrun.com so that we can help. Thank you!
Mr. Round
Reviewed on Feb 21, 2023
Disgusting hardcore sales with zero follow through
Stay away from this company, they are the "used car sales" of the solar industry. High pressure sales with loads of promises and assurances until you need them.
Response from Sunrun Inc.
We are so sorry to hear about your experience with our Sales Representatives, Mr. Round. Here at Sunrun, we always strive to give the best customer service to anyone who is interested in our product. We would love the opportunity to make things right and speak to you further on this matter, so that we can hopefully turn this around for you, and also help keep this from happening again. Please feel free to send us a private message with your contact info at resolutions@sunrun.com. Thanks!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for providing your feedback! We are so sorry to hear that you were not properly assisted and we want to make this right. Please send the details of your interaction to resolutions@sunrun.com and we will be happy to help. Thank you!
AlexSwear
Reviewed on Feb 18, 2023
Worst mistake ever, Sunrun = scam!
I feel scammed, lied to and taken advantage of. Customer service here is TRASH and rude. They don’t offer any help if you lose your job and fall behind on payments. It almost feels like extortion having to cut $800 checks to this company every 3 months. At first it would help a bit with PGE bill, but after five 4 years the monthly bill has gone up $60 from $200 to $260, and it’s gonna eventually hit over $300 a month. PGE has allowed customers to make partial payments on late power bills, but Sunrun is like the mafia and they threaten you for payment with no forgiveness. The customer service I talked to sounded like a gangster hustling me for money, absolutely rude. They put a $20k system on my roof and now will hustle me for $60k for life of the lease. I was new homebuyer and naive and got completely taken advantage of, especially with the yearly rate increases and zero guarantee of power offset. I would have rather just dealt with PGE at least you can do partial and late payment and they are forgiving in this economy, with the bill CA passed to end moratoriums. Lawmakers need to step up and offer this same forgiveness to anyone who got duped into going solar thinking they were going green and helping the energy grid just got hustled into a very long, very costly contract with zero leniency and bill forgiveness. Shame on Sunrun for taking advantage of people!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out, Alex. We are so sorry to hear that you are not satisfied with your current savings and we definitely want to review your system's performance to see how we can help. Please send your service address and an overview of the issues that you are having to resolutions@sunrun.com and we would be happy to help. Thank you!
B.Ruiz
Reviewed on Feb 8, 2023
Stay away from Sun Run
My panels haven’t been working for the past 6 months!! My electricity bill has gone up 30% more!! They keep canceling the tech that is supposed to come and check the panels. It’s very frustrating because they make you sign a contract for 25 years plus im talking to attorneys office. I want this panels off my roof!!Dont get Sunrun!
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention! We are so sorry to hear that your system has not been working efficiently and we want to look into this. Please send your service address to resolutions@sunrun.com so that we can help. Thank you!
FA
Reviewed on Feb 7, 2023
Terrible
I had my solar panels installed and now I'm getting charged by my electric company more than what I was paying without the system. The whole point of making the decision to move forward with Sunrun was to save on electric costs. Before I signed the agreement, I asked all of my questions regarding cloudy days, nights, cold weather, hot weather. The sales man reassured me that no matter the weather I would have no impact on the energy being provided. When reaching out to the company about this issue, they told me that the contract that I signed says that in the daylight hours I will be receiving energy from my solar panels and that at night from the electric company. This is very disappointing because I wish I had never been roped into this lie. I want to get those panels off my roof - there is no point in going through with the whole process when you're going to end up paying more money and having a useless system occupying space on your roof. If you get approached by a Sunrun rep. RUN !!!!! Don't be coerced into the lie
Response from Sunrun Inc.
We appreciate you for reaching out and explaining your situation. We are so sorry to hear that you are not satisfied with your savings and that you feel as thought your contract was not properly explained to you. We expect complete transparency to be given to our customers and we want to look into this and review your system's performance to see how we can help. Please send your service address and the details of your situation to resolutions@sunrun.com so that we can assist. Thank you!
B. Colson
Reviewed on Feb 7, 2023
AVOID AT ALL COSTS
Current owner (came on the house I bought) of two systems. Customer service has been atrocious Had to place new roof on, took 3 weeks to get someone out to remove, now 4 months later STILL BEING CHARGED, AND SUN RUN WON'T re intall the system and panels. Buy your own, don't use this company, they are doing all their customer service through India and Pakistan, and no one to talk to in US. I am a professional, and now having to get legal representation, to stop the charges and address their breaches of contract. STAY AWAY FROM SUNRUN
Response from Sunrun Inc.
Hello! Thank you for reaching out. We are so sorry that your billing has continued despite your system being removed. We want to look into this for you. Please send your service address along with the details of these issues to resolutions@sunrun.com. Thank you!
Vivint Sunrun SUCK
Reviewed on Feb 3, 2023
The WORST
Trying to save money and be a eco friendly family we decided to use Vivint for solar. The only thing we were paying for was our electricity usage that solar didn't cover. At first I was just a little disappointed that the panels were not providing nearly enough electricity. A few years in, we discovered we had roof damage from a hail storm and there was a leak. We had to have to roof replaced so we contacted Vivint and paid our $500.00 charge to have them remove/return the panels. I tried to get in touch with them to have the panels removed for over a month and I was getting no where so I got on Facebook and trashed the company. Seems that was the golden ticket to get on the schedule. Finally the panels were down and the roofers immediately replaced the roof. It took over a year to get Vivint/Sunrun to schedule the return of the panels. During that time they were charging me for usage every month... THERE WERE NO PANELS ON MY HOUSE! I called several times about this and was told it would all clear up once the panels were put back. That was a lie. If they are charging me for usage when the panels aren't on then were the panels actually doing anything when they were on the house. How did they come up with these numbers? I don't think the panels were actually solar. I told them not to put the panels back on the house. After all this I don't trust them and they weren't saving me any money. It was actually more expensive. They said they had to because I signed a contract. I told them that they didn't honor their part of the contract so I didn't have to honor mine. They finally forced me to let them put the panels back on house but apparently they didn't turn them on. Recently I started getting calls and emails to set up an appointment to do that I have refused. I told them I wasn't authorizing them to come to my property. Yesterday I noticed a van from Paradise Energy Solutions. It was parked across the street in front of my neighbors house. I thought maybe they were getting solar panels on their house until my Ring alarm went off and I saw the guy coming from the side of my house and walking through my front yard. He must have done something to the solar box. I called the company to tell them they were trespassing on my yard and found out that they were a third party company that Sunrun hired to update the system AFTER I specifically said they weren't authorized to come on my property. I'm in the process of getting an attorney. I don't want the panels and I'm not paying for any fake usage.
VS
Reviewed on Feb 3, 2023
non-existing Customer Service
I started with SunRun about 8 months ago and initially it was pretty good and fast. A design was developed and then we signed a contract and setup an installation date. During the installation they realized they didn't have the right panels and installed different ones. Then we setup an inspection and our borough inspector found couple of issues. Long story short inspector had to visit us 2 more times until he signed off. Since then I haven't received any communications from SunRun and I have no idea what's going on. Oh, and on top of all that the Customer Service contact # 1 (855) 478-6786 is some sort of medical services company. and they just called me and told since they installed different panels my monthly cost will be twice as much .. So, half a year after the panels were installed it's still not operating and no one can give me an estimate when it will happen/
Response from Sunrun Inc.
Hello! Thank you for reaching out to us. We are so sorry that your system is still not operational and that you have not been given clear answers. We expect the best for our customers and we want to look into this. Please send your service address and the details of these issues to resolutions@sunrun.com so that we can help. Thank you!
Razv
Reviewed on Feb 1, 2023
Worst company for Solar systems
This company cannot even fix it's phone system. please try to call and you will see that you have to enter your zip code 4 times, and after every time hear "got it" and being asked to enter your zip cone again, before you get to an operator. Unfortunately the problem doesn't stop just there, should you have a problem with your panels or system, you will have to call times until someone responds, because they will not follow up with you, and you have to follow up with them. Do yourself a favor and look for a more reputable company for your solar needs.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for providing us with your feedback, Razv. Customer Care is a priority of ours here at Sunrun and we are so sorry to hear that you have not been properly assisted. We want to help! Please send your service address and the details of your situation to resolutions@sunrun.com so that we can help. Thank you!
dissapointedowner
Reviewed on Jan 28, 2023
Great sales team- pooe performance
After having the system for 2 years my excel bills are higher than they were before I had solar and they have no answer as to why or solution
Response from Sunrun Inc.
Hello! We are sorry to hear that you are not satisfied with your savings, and we would be happy to review your system's performance to see how we can help. Please send your service address to resolutions@sunrun.com so that we can look into this. We look forward to hearing from you, thank you!
Nicole Richard
Reviewed on Jan 27, 2023
Worst company ever. They have cancelled on us twice after taking time off from work. When they actually showed up, they installed all the brackets then decided the configuration they came up with wasn’t going to work. Now I have holes in my roof with brackets and no panels. Take your business elsewhere!!
Response from Sunrun Inc.
Hello Nicole! We are so sorry to hear that your installation has not been completed. We definitely want to look into this so that your system can be up and running. Please send your service address and an overview of this issue to resolutions@sunrun.com so that we can help. Thank you!
Sayda
Reviewed on Jan 25, 2023
Rip off
I purchased my house 4 yrs ago and it hade solar panels a couple of months ago a sales representative came to my door saying that suntunn hade purchased our account and he was introducing him self to us and to see if there was more room to put up some more panels so we asked him if there was going to be an extra charge to us and he said no that if they did install more it would not change our bill so my husband said that he wanted sunrun to clear our broker box because we needed space so he said we woul only have to pat 80 dls a one time charge so my husband singed the contract that was not even under his name and all off a sudden now we have an additional account for 25 yes for 88dls and every year after 2.9% more wtf we got riped out and aperwntly there is nothing that we can do because the sales person doesn't take our calls..... I'm filling a complaint and getting an attorney....... pls don't fall for this they rip out people
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out to us, Sayda. Let me start by saying we are so sorry to hear about your experience, and we want to do everything on our end to help resolve your concerns. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
S. Stilp
Reviewed on Jan 20, 2023
Standing by product
I purchased a system , but in Nov 2022 it stopped working. Which I was never notified that they monitored. Called them it took over 2 weeks for someone to check system. It needed a new part. They ordered it but it still took them over 3 weeks to fix. Now after 3 months my system is now working. Called them to help with me paying over $700 a month for solar and electric. All they would give me was $75. This is so wrong. I would not ever recommend going with SunRun. Your system doesn’t work it takes over 3 months to fix and on their part they on,y help with $75. When it costed me over $1800. Do not go with this company
Response from Sunrun Inc.
We are so sorry to hear that it's taking longer than expected to fix your system, and we'd be happy to look into this further to see how we can help. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
AB
Reviewed on Jan 18, 2023
Panels Don't Work
It has now been two months since my solar panels were installed, and they simply do not work. They haven't worked — ever. Not from day one. I have messaged with my sales rep, who has told me various dates for the activation. After two months, I think it's fair to warn people not to get involved with SunRun. The cost was very high, and all for nothing. SunRun has claimed there is a problem with permitting. This doesn't make any sense. It shouldn't take this long to activate the panels. At a certain point, if the panels never work, obviously legal action will be necessary. This was not a headache we needed.
Response from Sunrun Inc.
We're so sorry to hear that your system has been down for two months, and our team would be more than happy to review your system's performance along with any other specific concerns you have. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
Roy McComb
Reviewed on Jan 16, 2023
Worst customer service ever
I’ve been a Sunrun customer for 10 years and I can say they are on if the worst companies I have ever dealt with. When my system was first installed it was installed incorrectly and the panels were under producing. That issue was addressed around Year 4. Two years ago the system was once again under producing and after about a dozen service calls they determined that my panels were defective and due to be replaced. Two years back and forth trying to find out when they would be replaced and was eventually told that they were in a class lawsuit with the manufacturer and wouldn’t be replaced until the law suit was over. Do no do business with this company.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for bringing this to our attention, Roy. We are so sorry to hear that it's taking longer than expected to replace your panels, and our team would be more than happy to look into this further. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com. That way, we can personally connect you with an Escalations Expert that can assist you.
Jay garcia
Reviewed on Jan 4, 2023
Got sunrun solar panels installed 11/2022 and never heard back
I got my solar panels installed by Sunrun since 11/14/2022 and never heard back from the company. Kyra Saunders was my project manager and I send her emails , texts , and phone calls and no call back. I’m wondering what’s wrong with this company. If you are spending 25-30k and can’t get a call back. Now I’m worried if I ever have an emergency with the solar panels what to expect. STAY AWAY FROM THIS COMPANY.
Response from Sunrun Inc.
Thank you for reaching out and letting us know, Jay. We are so sorry to hear that you have not been updated on your project, and we would be more than happy to help answer any questions you have. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
SJP
Reviewed on Jan 2, 2023
A Living Nightmare
We bought a home, which already had leased solar panels from SunRun. Working with this company has been an absolute nightmare, from them having to go up a chain of supervisors to get a simple email sent to us, to them committing theft by incorrectly applying a payment to the wrong account and then refusing to correct or refund the payment. Get solar panels from ANYWHERE else
Response from Sunrun Inc.
We are so sorry to hear that you are having issues with refunding a payment, and we'd be more than happy to look into this issue further. In order to best assist you, please send your address and an overview of your concerns to resolutions@sunrun.com, so that we can personally connect you with an Escalations Expert that can help you. Thank you!
About Sunrun Inc.
- 2007
- Installing since
- 3644
- Customer reviews
- 2.9
- Average rating
- 17
- Areas served
What Sunrun Inc. does
Services
- Installation
Licenses
- NO LICENSE REQUIRED
Reported by the company. SolarReviews has not independently verified these.
Where Sunrun Inc. works
- California
- Colorado
- Connecticut
- Florida
- Hawaii
- Illinois
- Maryland
- Massachusetts
- Nevada
- New Hampshire
- New Jersey
- New Mexico
- New York
- Oregon
- Texas
- Vermont
- Virginia
Where to find Sunrun Inc.
Head office
225 Bush St., #1400, San Francisco CA, 94104